Höstkänslorna smyger på bakifrån medans musiken strömmar ur högtalarna..

Nu Har man flyttat sen senast, bott på nya adressen i 1 vecka nu och det känns skönt. Mysig lägenhet med massa potential, jag har massa ideér om hur jag ska göra så nu är det bara tid och pengar som fattas..

Idag har vi en solig höstdag, solen skiner, balkongdörren är öppen och kylig luft strömmar. Luften är så små kall så man fryser på en konstigt skönt sätt. Att solen skiner påverkar mycket i det också! =) Men som pricken över i så spelas och Lars Winnerbäck mix av hans låtar för att få fram den där riktigt sköna höstkänslan.

Njut av dagen!

Recept För att få den bästa känslan av hur jag  menar; Sätt er på balkongen (öppet fönster funkar också) med en kopp kaffe/thé/varm dryck och sätt på "Lars Winnerbäck - Hugger i sten" på lagom hög volym. Då har ni
Patrik-A´la-höst-känslor! Good Luck!


"Du är resan som jag velat ska ta fart,
Du är gåtan som jag aldrig löser klart,
Du är början på nåt nytt och nånting underbart,
För mig, för mig, för mig.."

/Mister Törnqwist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback