En helg fylld av saker..

Det har varit en bra helg, Jag har blivit klar med min lägenhet. Jag trivs skit bra!

Hade födelsedags/inflyttningsfest igår och vi låg på ett snitt 15 pers på festen som max var vi väl 20 personer tror jag och jag hade riktigt roligt, tack till er som var där och tack för presenterna! :)

Och idag så var det bakfylla och städning som gällde på dagen, sen kl 18:15 så var det samling på Hamlet för mig, Nicke, Kim, Erika, Stoffe, Madde och Tallin för att ta några återställare, snacka skit, må bra osv innan vi begav oss till Konsert & Kongress för att Se Pablo Francisco med Gäster.. Det var riktigt bra och roligt! Men bäst tyckte jag att Pablos polare och gäst Flip Schultz var! Kul att han drog in Stoffe, Kim o Nicke i sin show! :)

Nu blir det väl en film tror jag innan läggdags, om ca 20 min så är man äldre också. Dags för ett nytt år av lidande.. ;) Nej då men jag har överlevct ett år till iallafall.. =)



Hoffmaestro kan man ju inte tröttna på tydligen, sjukt bra var konserten på Kårallen för typ 3 veckor sen också! Så kvällens låt får väl bli dem igen med låten - Young dad.




If music be the food of love
then laughter is its queen
and likewise if behind is in front
then dirt in truth is clean
- Procol Harum


Mr. Törnqwist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback