Är så sjukt peppad på live just nu känner jag!

Har en sån bra och härlig känsla i kroppen, lägenheten börjar ta sin form, ska fixa det sista inom möbler på fredag, ny soffa ska inhandlas då och nya badrumsmöbler osv!
Sen på lördagen så är det inflyttningsfest/födelsedagsfest hos mig. Kommer lagom många människor, runt 20 har jag kommit fram till och jag är så sjukt peppad!

Och helgen efter på lördagen så ka jag på 80-tals fest, blir och vara en rockare tror jag!
Ska fixa peruk och andra saker sen är jag nog ganska bra tror jag som rocker! ;)

Vet inte vad jag mer ska skriva utan att jag är peppad! Ny lägenhet, ny start, ny årstid.
Får se om hösten kan erbjuda något intressant för mig!



Dagens låt - Hoffmaestro - I'm not leaving now


Everytime I see your face baby
I get so weak in my knees
Everytime I lay my hands on you girl
It’s like I don't know how to speak

/Herr Törnqwist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback