What else you gona do on a saturday night?

Då står man här i min underbara restaurangvagn och arbetar, har ca 1 kund per halvtimma vilket är sjukt segt.
Tiden går så långsamt och man vill bara hem. Men mitt hem för natten blir elite-hotell i Sthlm.
Skulle hellre velat vara hemma och umgås med tjejen och hänga med dem när de bowlar ikväll.
Men men, it sucks to be me..
Nu blev det jobbigt, är i Linköping igen efter 8 timmar och ska forsätta vidare mot Stockholmo..

Annars då? Det är bara bra med mig, flickvän, sambo och livet känns fantastiskt. :)

Fick ni några rader ur mitt liv igen, var ju ett tag sen sist..
<nu ska jag forsätta njuta va min 50-60-tals skiva som strömmar ur högtalarna i vagnen och hoppas på att det kommer lite folk så jag kan få arbeta lite.


/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback