En natt av ånger och ett fyllesamtal..

Jag kunde verkligen inte somna inatt, hade en sån ångest över att jobba idag så det var sjukt. Har aldrig känt så tidigare. Pulsen när jag låg i sängen bara steg högre och högre och jag kunde inte somna. 
Gick upp och slog på tv och zappade runt bland dåliga program och försökte sedan sova igen, gick upp ytterligare och spelade lite PS3 men ingenting hjälpte.

Sen ett fyllesamtal från en person och 40 minuter senare så mådde jag mycket bättre och kunde äntligen somna med en normal puls. Väldigt skumt. 

Annars känns livet väldigt perfekt just nu, 4 veckor till semester, 2 dagar till lön, 3 dagar till jag börjar joibba på Lapplandståget och ska jobba upp till vacka Narvik, nya vänner, målat klart mina tavlor som har vart projekt i säkert några år, sommaren känner man äntligen har kommit. Det känns bra..  

Återkommer med en filosofiskt inlägg en annan dag säkert!
Tills dess så ses vi där ute!


Dagens låt; Kings of Leon - Use somebody



You know that I could use somebody, Someone like you..
Patrik Törnqwist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback