I cant keep this tempo in my life.. not anymore

Tröttheten står mig upp i halsen. Vart så otroligt trött på sistonde.
Att helgen var ganska hård är en sak men det känns inte som det är det som påverkar min kropp på detta sätt.
Vet inte om det är den normala vinter-deprisionen som härjar eller om det är allt runt omkring i mitt liv som tar musten ur mig. Men den som lever får se.. ;)

Ska ju trots allt tatuera in "Let me die young or let me live forever" så småningom.

Mycket jobb framöver, denna helg så är det jobb på utmannartåget o likadant nästa jobbhelg.
Men jag ser fram emot den 12:e-15:e då det nalkas goda vänner, gamla vänner o nya bekanskaper upp till Sälen.
Där blir det att glida ner för backarna på brädan, afterski, alla hjärtansdag och lite festande. Kommer bli Sweet..

Det känns som det kommer bli mycket sömn dessa dagar innan helgen för att försöka bli lite människa.
Ett pass som nalkas lördag 07:43-00:35 på måndag. Bara 33 timmar cirkus med knappt någon sömn eller näring kommer kännas hårt. 

Men ska nog överleva.. ;)


Nej tillbaka till en suverän film nu, Accepted. Underbar film, kan jag rekomendera.

I'll see you when the faith want us to..


Packe

 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha jaaa ja vet, lustiga drömmar. men drömmer inte bara lustiga, häromnatten va vi på tivoli, det va rätt skoj :) inte mitt fel att jag drömmer så mkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback