Klart man ställer upp!

Idag slutade jag jobba kl 07.40 efter en natt i Hultsfred. Hem sova en timma, gick och fikade med Ferra, Trulle o Tobbe sen direkt där ifrån till Plaza för att käka lunch med Kulla o Nicke. När jag satt och drack kaffe ringde min butikschef på Phone House och undra om jag kunde hoppa in och jobba en liten stund så han kunde få gå och äta mat, klart jag ställde upp på det. Man ska inte beehöva jobba 9.30-20 utan lunch bara för personalen är sjuk. Inte alls sugen på detta men här står jag, har vart här en timma nu och han lyckades äntligen slita sig och är påväg att köpa mat nu.

Sen blir det hem och så får vi se vad kvällen erbjuder. Är ledig imorgon också så det är gött.
Kanske hitta på något med Nicke ikväll, vi får se..


Lörag då smäller det, ser verkligen fram emot det. Kommer nog bli lyckat tror jag. Hoppas det iallafall..
Nae men det blir nog lyckat och vi kommer nog ha kul, lite oväntat och inte som alla andra fester..


You can always count on me for one last beer..
Patrik

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis på Födelsedagen.

Får vi höra om maskeraden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback