Just like the sun light up the earth you light up my life..

Trött efter en hård helg.. Länge sedan det blev så hårt faktiskt..
Men men dagen har spenderats på jobbet då jag har haft jour från kl 8 - 16.30. Sjukt utråkad blev jag..
Och imorgon så blir det Kalmar fram o tbx, 12.36-20.09 eller något liknande slutar jag.

Nu nalkas sängen iallafall då det har blivit jätte lite sömn för min del hela helgen.
Ska bli gött min underbara säng, du och jag, sängen.. ;)

Idag är jag för trött för några djupa funderingar om livet och allt som hör till så det får bli en annan dag.
Nnu kan jag endas berätta att jag ska bege mig till min älskarina, min säng..



Let us sleep deep and dream about the wonderful life that will come to us soon..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback