I've hungered for your touch

Ytterligare en dag har gått förbi, den började med en kall, mrk tidig morgon då knappt en själ hade vaknat då jag gick till jobbet 04.40. Men dagen flöt på dock var vi 40 sena till Kalmar och hade inte tid att gå till hotellet och äta god frukost utan det fick bli en french hotdog ifrån Pressbyrån istället, nästan lika bra eller?

Imorgon skulle jag ha haft övning med mig på tåget men fick reda på för några timmar sen att det inte blir så. Vilket var synd, hade varit roligt och haft med E på resan och se hur mycket hon lärt sig och om man kunde lära henne något nytt.
Men det kommer väl så småning om någon annan som kommer att åka övning med mig, skulle vara kul och testa på att vara "handledaren" för en dag.

Ska strax lägga mig och få lite sömn tänkte jag, ska börja jobba 07.35 imorgon så det är sovmorgon om man jämför med min tur idag. Men först så ska jag njuta klart av låten som spelas nu, en gamal klassiker som de flesta känner till men också glömt bort "Righteous Brothers - Unchanined Melody". En lugn bra låt som är känd från bl.a filmen Ghost.

Drömmarnas land väntar mig nu innan morgondagen som kommer bjuda på att sitta och se ut igenom fönstret under färden ner till Kalmar och se de färg grana träden dö sakta i väntan på att få återuppstå i vår och få liv på nytt medans jag har en kopp varmt kaffe i handen för att värma mig.





And time goes by so slowly, And time can do so much.
Are you still mine?
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback