Sjuk och trött, snart över?

2dagar ifrån jobbet har spenderats instängd i lägenheten då jag haft feber, halsont, förkyld osv.
Blev av med febern tror jag under natten. Könner mig bättre idag iallafall än vad jag har gjort tidigare.
Orkar fortfarande inte göra ansträngande saker men kommer förhoppningsvis kunna jobba imorgon.

1 sak som har bevisat tydligt på att jag har varit sjuk är att jag i tisdags gick till sängs 21.30 och igår 21.00.
DET är väldigt olikt mig må jag säga. Men nu är jag äntligen på bättringsvägar så att jag kan tjäna in pengar.
trots allt 8 dagar kvar till lön och den har verkligen försvunnit snabbt denna månad. Hade ju inte råd att lägga 400 på medecin men men ska man bli frisk så blir man pank som våra förfadrar brukade säga.. Eller liknande..

Nu ska jag se om det är något vettigt på tv:n annars blir det sängen en stnd, sjukt trött..



If she come, She will be loved..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback