are you sorry we drifted apart?

As the snow flies.. Börjar en underbar låt gjord av en av världens mest framgångsrika och inflyttelserika artist igenom tiderna som gav oss en ny färsk musikstil, jag talar naturligtvis om Mr. Elvis Aaron Presley och hans låt "In the ghetto".
Har inte lyssnat på hans musik på minst ett år men nu har det kommit tillbaka till mig igen. På sista tiden har jag börjat börjar lyssna åter igen på "Oldies" så att säga. Helt underbart bra..

Länge sedan jag skrev nu, har hänt en hel del, födelsedagsfester, umgåtts med nära vänner, börjat träna på Feelgood osv. Och självklart jobbat.. Imorgon är det dags igen, fick för mig att jag skulle haft första turen från LKPG-Kalmar och börjat kl. 5 men efter att kikat igen så visade sig att jag börjar 15.44 och åker till Västervik och lägger mig. Sen slutar jag istället kl. 9 cirkus på onsdag och ledig torsdag. Så helt ok ändå, ingen risk att försova mig iallafall.

Så det blir att träna innan jobbet imorgon med Kulla sen kanske ta tag och städa min lägenhet, lite för dammigt just nu. Behöver torka av möbler, dammsuga och skura golven, såna där roliga saker att göra. Yey..

Upptäckte idag att jag nästan dödat hälften av min växter, de var lite hängiga men vi får väl se om de tar sig.. Jag behöver plastblommor igentligen..

Nae det blev ett tråkigt inlägg idag.. Får vänta tills jag får mitt filosofiska ryck tills jag skriver nästa gång..
Trots allt därför jag började med denna blogg..


Are you lonesome tonight?
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback