How will it be for all of us?

Fick ett ryck att jag skulle julstäda! Det förklarar hur ofta jag orkar städa min lägenhet ;)
Julmusik, glögg och städning nalkades.. Men jag kom bara till några Jullåtar och glöggen, 08 glöggen är fin må jag påstå..  Det blev istället ett planerande och påbörjat peppande av min julkänsla inför denna jul.

Ni som umgicks med mig runt förra julen då jag jobbade i butik vet att min julkänsla var lika med noll och det närmsta "julpyntande" jag kom var min vackra t-shirt som jaa.. talar ganska mycket för sig själv...
 
None

Men iår blir det julmusik, lysande saker i fönstret, julgran, pepparkakor, massor av glögg, lussekatter och massa juliga saker.. Det ska bli en bra jävla jul och nyår ska firas uppe i Sälen, Lindvallen med många av mina vänner som ska arbeta där uppe. Det kommer bli ett bra slut på året och en bättre början!  :) Ser fram emot detta!


Nu väntar jag på att Madde o Nina ska dyka upp, det blir glögg, vin(?) och När & Fjärran. Se vem vinnaren blir idag ;)
Nae nu är det dags för lite mer glögg!


I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
Baby all I want for Christmas is you..

(rekomenderar My Chemical Romance version på denna låt.. )


Will we live and see?
Patrik

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja den var ju ok

http://www.youtube.com/watch?v=zvJvKyKBh-Q

men föredrar nog Mariah Carey's version.

Julstäda, va ju en bra idé. Nje, blir nog bakning ist. Det är roligare, pepparkakor.

2008-11-18 @ 09:43:19
URL: http://line73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback