To feel alive

Länge sedan jag skrev något nu om mitt nuvarande liv, men det funkar kan man väl säga..
Det har varit fest, fika, GTA 4, fika mer, umgåtts mycket med Nisse, Tobbe, Stoffe, Trulle och Stefan mycket. Fikat lite mer och några uteserveringar..

Dagen idag har börjat med en fika på mitt 2:a hem Coffehouse by George med Stoffe, Trulle, Stefan och så kom Nisse. Sen kom även Ferra och då gick vi och åt mat, sen tog vi oss alla ut till Tornby och strossa runt lite.
Sen var det hem till Nisse jag o Stoffe, Lira GTA för att sen gå till Stefan där trulle var för att ta några öl och se på en vinstmatch i hockeyn. Gott.. Sen Hem till Nisse igen jag Nisse, Stoffe o Trulle för lite mer GTA..

Imorgon blir det festa lite men gänget, ska bli riktigt roligt! Blir ju en lugn helg för mig nu då jag har ansvaret för butiken lör o sön..

Som ni märker så är det inget spec. nytt som har hänt mig. Samma visa som vanligt..

Mycket funderingar igentligen som snurrar i mitt huvud men som inte är värda att tänka på så jag sopar de åt sidan, känns bäst så.. Nu vill jag bara flytta, det är nästa momnt jag ser fram emot.. :)


Tack för mig idag.. 
Puss o kläm Patrik 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback