Love is a woman and life is her bitch

Veckan har varit ganska tung skulle jag vilja påstå. Jobbade mån, tis och ons och efter börjat 05.30 på onsdag så var det grillfest på kvällen hos Stoffe. Många goda vänner, god mat, öl, sprit, dans, disco battle (Vilket jag förövrigt vann) diskutioner och träffa nytt folk. Var väldigt trevligt faktiskt och det hela avslutades med en utgång till Platens.

Sen i torsdags så var det bakis dag, jag Nisse och Eve tog en fika på George, spela biljard och sen hade filmkväll, vi hyrde 3 filmer och såg på hela kvällen. Soft..

Sen blev det fredag och det var jobb och på kvällen grillkväll i Nisses kolonistuga, mycket trevligt det också. Full o glad blev jag iallafall, det var myssoffan med intagningsprov, minst 2 minuter i sträcka var man tvungen att sitta och Lisen fick vara mänsklig kudde nästan hela kvällen, god mat, trevliga vänner, god öl, pungdatten, lättlurad Nisse, och jag körde en propoganda om att alla skulle få ha vilt djuriskt sex så blir det världsfred! och det hela avslutades konstigt nog på Platens.

Sen blev det helt plötsligt lördag och jag skulle ta det lugnt. Tillbringade en stund på George med Nisse o Eve där otippat nog Gone kom och sa hej. Inte sett honom på äckligt länge.. På vägen hem blev jag lite sugen på utgång då Gone propagerade om det, så jag ringde till Coffe och de skulle ut. Så det blev öl spel hos markus o kim med en gnutta guitarr hero.. Det gick åt helvete.. Sen bar det av till krogen och jaa.. Ni som känner mig vet att jag gick till Platens. Väl där nere så träffa jag Elina och hennes tjejgäng, sen dök otippat Hampus, Hallin, Dave o Adam upp.. Så stod mesta delen av kvällen och dansa med dem, men jag tog mig i kragen och gick hem tidigt typ vid halv 2 pga av jobb idag..

Och nu sitter jag här och har precis glott på film, och så är det nu läggdags då jag börjar jobba 05.30 imorgon..
Så gott folk, det är vad som har hänt mig sista dagarna..

image19

See you when i see you..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback