Living in boxes..

Ja då är det mesta nedpackat eller slängt. Bor verkligen i lådor nu, lådor och olika slags fullpackade väskor.
Det enda som är uppe är lite kläder av olika slag, saker man behöver till att äta, musikanläggning och tv o PS3..

Fruktansvärt tråkigt att bo så här. Men på torsdag får jag nyckeln till nya lägenheten men kommer nog tyvärr inte kunna flytta möbler förns på lördag då jag ska jobba, så mor far o Co får kanske göra det åt mig.. :P Får väl se om jag kan få tag i någon med bil som kan köra kartonger på torsdag eller fredag då mn inte behöver släp..

Annars försöker jag hitta på så mycket som möjligt som inte kostar några pengar men det mitt gott folk kan jag medela direkt är omöjligt. Så har ni någon idé eller liknande så är det bara att ringa så hittar vi på något.

Nae, nu ska jag spela NHL08. See yaa...



Twist and shout..
Patrik

Kommentarer
Postat av: Jag

Blocket brukar ha bra saker :)men det beror helt på vad du ska ha! Underskatta inte Rusta, ÖB osv heller! Behöver du bil på torsdag eller fredag kan jag hjälpa dig om du vill...?!

2008-05-28 @ 08:09:05
Postat av: Anonym

packe, jag lider med dig och vet inte om det underlättar med att säga att jag genomgår samma sak i detta nu!
hoppas allt är bra med dig!
Ses i sommar!
p&k //josse

Postat av: Packe

Låter det.. frågan är bara vem är postaren Jag?

2008-05-28 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback