Friends of mine..

Fruktansvärt skönt, nu är flytten avklarad. Höll på att flytta hela dagen igår med alla kartonger och väskor och höll på att packa upp osv.  Och idag så var det jobb som gällde medans mina underbara familjemedlemar flyttade alla möblerna idag åt mig. Gött o slappt ;)

Så efter jobbet blir det hem till gamla lägenheten och städa den så att linda kan flytta in och sen hem till nya lyan för att städa den så jag har ett rent och fint hem.

Riktigt skönt är det med en stor lägenhet, konstaterade igår att mitt vardagsrum är större än hela min gamla lägenhet. Ska ta bilder och lägga upp under kvällen på den. Ring om ni är nyfikna att se den.

Nae, back to work..

Ciao..

You can always count on me for one last beer..
Patrik

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ny TV?

Postat av: Henk

Slår nog en pling ikväll, man måste ju se nya lyan!

2008-06-01 @ 09:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback