Sodastremad O´Boy

Igår efter jobbet så träffade jag Linda och tog en fika på George. Satt och prata och hade trevligt,
 mycket länge sedan man gjorde det.  

Och nu så står man här i ett folktomt ikanohuset på kvällen är inte det roligaste man kan tänka sig.
Står här och det har knappt vart något folk alls idag. Har tagit lunch med Linda på Lind´s Cafe
och ståt och jobbat från 12 och stänger butiken kl 20. Sen är det iväg direkt till O´Learys för att se på första slutspelsmatchen för LHC med kollegorna.

Imorgon blir det arbete också 11-19 på ikanohuset.  Sen en lugn kväll, ska inte ut förns på fredag eller lördag.
Är ledig ihelgen troligtvis.  Isåfall är det 3 eller 4 dagars ledighet för min del, kommer klättra på väggarna säkert om jag inte sysselsätter mig med något.


Så nu är det bara 51 minuter kvar sen stänger vi hålan!

Dagens låt: Björn Gustavsson - Carina B


Du är det roliga i Hash..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback