Monday Bloody Monday

Morgonen började med en arbetsinterjuv så gick väldigt bra enligt mitt tycke. Tror de blev imponerande på mig också. Thats nice!

Efter interjuven så gick jag till butiken i city och drack kaffe och snacka skit med Johan och Jocke innan det blev bussen ut till ikano dä jag står för tillfället och jobbar med Mr Boss och Mr Heinrich som är bra med en kartong på huvudet.

Ikväll blir det en fika på staden med Linda sen softa resterande kvällen. Börjat kika runt på lägenheter nu också, om ni känner till någon lya som blir ledig i stan så hör gärna av er.


Livet börjar kännas bra nu igen, min plan med ekonomin visar goda resultat. Jobbtillfällen börjar arta sig och jag vet vilka beslut jag måste göra nu den närmsta tiden.


Dagens låt: Bad Cash Quartet - Monday morning


Try to understand what you want but I dont feel the same..
Patrik

Kommentarer
Postat av: Heinrich

Jag ÄR bra med en kartong på huvudet. Komma över och dricka Jävla Päron snart?

2008-03-10 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback