Ive started falling apart Im not savouring life

Hur vet vi igentligen vilka val vi ska göra i våra liv och vilka konsekventer det ger oss?
Ibland känns livet så otroligt underbart men några få ord kan förändra hela vårt perspektiv på hur våra liv är för tillfället. Det ställer oss inför en liten förändring i våra liv. Hur vi vill gå vidare med dessa saker är enbart upp till oss själva. Ska man köra på och ta smällen senare som troligtvis kommer bli större än vad den skulle bli i dagsläget?
Eller ska man ta smällen idag, ta konsekvenserna fast man inte vill det i dags läget för att inte göra det värre för en själv och inte  stå ivägen för en annan persons drömmar. Skulle jag aldrig kunna göra, ta bort någon annan persons drömmar. När man tänker på det, finns både för- och nackdelar.

Tanketid, behövs i detta läge när man står inför ett val som påverkar mig själv i dagsläget och kan ha större påverkan på både mig och en annan person i framtiden.. Varför ska livet vara enkelt för när det kan vara svårt?



jag skulle unna mig att drömma hundra mil
genom Europa om en främling lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar mot nån
annan om du lämnade mig nu..

-Lars Winnerbäck feat. Miss Li 
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback