Höjer standaren

En vacker vårdag utomhus och ytterligare en dag står man inne på ikanohuset och får tyvärr inte njuta av solskenet. Står en galen? indier i butiken också och pratar i telefon. Sjukt irriterande.

Som jag nämde i inlägget igår så har jag ett nytt jobb som väntar, den 21 april börjar min utbildning för att bli tågvärd på sträckorna Linköping - Kalmar & Linköping - Västervik. Bröderna Törnqwist på samma företag. Ska bli roligt med något nytt och få nya kollegor. Tråkigt kommer det blir dock att lämna gossarna på Phone House.
Men men, om jag ska citera Johan "Du vet ju alltid vart kaffet finns" och det stämmer mycket väl.


Nae, kanske dags att börja fundera ut vilken lunch man ska få i magen idag då. Hmm..
Aja, Hockey ikväll och chansen finns att det blir en runda ner till min älskade lokal Platens på lite öl och sprit.

Många bra många bra.


Working 12-20 just try to make a living..
Patrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuul, grattis! Då kanske vi ses på tåget i vår, det stannar nämligen i Rimforsa. Spännande värre, eller hur ;-)

/Sara

2008-03-26 @ 21:42:17
Postat av: ken

glöm att det går tåg det är bara buss till v-vik o det kommer det o bli till kalmar oxå

2010-02-06 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback