En vårdag med ny inköpt PS3

Gårdagen var en mycket fin dag. Vakna upp lite bakfull för att dra mig framför tv:n tills jag fick lite energi. Sen runt 15 tiden ringde jag och väckte Johan för att tvinga med honom ut på en promenad runt stångån i vårsolen.
Sa till Johan " Nae, om man ska ta och köpa sig ett PS3" Sagt och gjort, efter promenaden så åkte jag ut till ikano med mor och far och 15 minuter senare åkte jag hem med ett PS3.

Spenderade Hela kvällen med att spela Uncharted, Mycket bra spel, snyggt roligt och en bra handling genom hela spelet.  Kom på att det var dags att sova när klockan passerade halv 5 nu på morgonen. Så några timmars sömn fick jag inatt/morse iallafall. Nu är det jobb på ikano till klockan 19 som gäller sen är chansen väldigt stor att det blir forsatt lira på mitt PS3 ikväll.

Vi ses om 1 vecka gott folk!


Caio
Patrik



















PS. Henke är bra .DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback