Broken and alone

Påskafton.. Kvällen var tänkt att vara hemma och softa och tvätta. Men efter en funderare och jag hörde att ALLA ska göra något ikväll så skulle det innebära att jag skulle sitta ensam hemma med mitt alterego och vänta på att tvätten ska bli klar. Känns inte som en bra idé för mitt sociala liv.

Så det blir en svänga till bror min och dricka öl. Kanske en sväng till Stefan om han skulle ha något ikväll? Återstår och se. Men det blir lite öl i mina blodådror och en liten utgång till Platens kanske. Men ska försöka ta det lugnt, en arbetsdag imorgon opckså så kanske hemgång runt 2 tiden.

Mindre än 2 timmar kvar nu. Nedräkningen har börjat!



Högtaleren på jobbet spottar just nu ur sig Jason Mraz - Im yours, sjukt bra låt.. 


It can not wait im yours..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback