Bless my soul and let me live my life in peace

som vanligt har inte rubriken något att göra med något jag skriver. min rubrik brukar oftas var en del från en låt sen resten kommer av sig själv, det flyter på så att säga.
 Dagen i sig har jag varit ledig, vakna 12.30 cirkus idag efter en sen och konstig kväll som tillbringade med många personer men efter LHC matchen så var det jag Johan och Mita kvar. Några öl på mörners sen några på Plaza samtidigt som vi lira biljard. Sen blev det lite efter fest hos Johan o Mita. Kom visst hem halv 4 imorse.

Kvällen i sig har beståt av ett bösk hemma i malmslätt, Pizza och öl på Playa Men mor, far, moster Annika, Johan kusin Linnea, Kusin Lovisa, Syster Madde, Magnus, Nellie, Alex, Moa, Anna och Björn. var av lite efterfest Hos Madde och Magnus fram tills sista bussen hem gick.
Innan jag åkte så satte jag på en tvättmaskin eller två som jag ställde mig och torktumla och torka nu när jag kom hem. Så i väntan på att det ska torka så sitter jag här och lyssnar på musik och tar ett glas vin, IL NOSTRO. både det röda och vita är sjukt gott. kan jag mycket väl rekomendera. lite beskt dock men gott som faan. Vill man ha sötare viner så rekomenderar jag Reisling viner. Sött och gött..



Nu blir det väl och slå på t v eller film i väntan på att tvätten ska torka. sen är det jobb imorgon som gäller...





fanfanfan...

Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback