Sunrise

Gick upp 04.30 imorse för att vara på jobbet och börja kl 05.30. Sov inget inatt utaan kändes mer som jag vilade, låg och vred mig och somna men vakna direkt efteråt. Rise and shine och solen var påväg upp när jag var på väg till jobbet.
Gick övning med Linn och åkte turen till Kalmar där vi hade 3 timmar rast. Efter en lång tur på staden och lunch från Kinakrog så bar det av hemmåt igen med 15 minutersförsening på tåget under sträckan. Slutade 16.10 och då var det direkt hem för att tvätta. Bokade fel tvättrum så har inget torkrum utan har hängt tvätt här i lägenheten för att torka och tumlar en jävla massa kläder och dylikt i en tumlare som aldrig gör dem torra.

Ska leka datasupport åt Linda snart också. Kanske glo på en film efter det, får se vad det kan bli. 21 maybe?
Återstår och se vad det blir. Nu är det dags att få i sig något icke näringsrikt i min mage, det enda jag orkar laga just nu känner jag.


Nicke o jag på hans tak


See you all before you know it..
Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att inte alla pass börjar så tidigt då :) Lycka till på jobbet idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback