Befror U know it

Igår så blev det en spontan invigning av min lägenhet.

Dagen blrjade med att jag och Stoffe käkade frukost vid halv 11 på espressohouse för att sen ta en tur på stan.
Bestämde oss för att åka iväg och bada när det var så fruktansvärt varmt och skönt. Sagt och gjort så åkte vi till Lillsjön(?) där vi mötte upp Erika och Linnea. Bada, sola kastade i Erika i vattnet osv för att sen bege oss till Erika för att käka.

Kom på lite spontant att vi skulle dricka lite när kvällen nalkades. Så klockan blev 1930 cirkus när Linnea och Erika dök upp hos mig, och folk droppade in allt efter..  Blev en liten sväng förbi 55an på en öl för att sen för min del gå in på Platens för att dricka en öl  sen kebab och alla kom till mig för att äta och efterfesta till kl 3.
De som kom var Linnea, Erika, Stoffe, Tobbe, Martin(?) och my boy Trulle.

Blev en sjukt rolig och lyckad kväll skulle jag nog vilja påstå. Sweet..

Idag har jag bara softat och varit bakfull fram tills kl 17 då jag började jobba på Phone House på ikano.
Sjukt lite folk och sjukt långtråkit. Tack för Powerking (som jag för övrigt börjat missbruka) och TuttiFrutti,.

Ikäll blir det att hitta på något med Sara, får se vad som händer kanske en öl på uteservering eller hyra en film? återstår att se.

Take care mate... 

Keep me serching for a heart of gold..
Patrik  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback