When I looking down from my window i see you there

Igår duktig som jag var så la jag mig tidigt innan klockan slog 24 för att jag skulle försöka somna, yeah right!
Låg och vred och vände på mig till kl 3-4 inatt någon gång innan jag somnade för att sedan vakna runt 6 imorse för att somna om vid 7 snåret. Typisk mig, sömn är överskattat varför försöker jag för?

Hur som helst, gick till jobbet och efter några timmar dök ett sms upp om att jag ska ta mig ut till ikano för att stänga butiken där. yey..  Inte det roligaste när man är inställd på att sluta 18 och få jobba 2 timmar längre på en galleria för att sedan åka buss hem istället för min 7 minuterspromenad hem. Men men vad gör man inte..

Annars ikväll då? Det är onsdag och ni som känner mig vet mycket väl vad jag vill sysselsätta mig med ikväll.
Platens 50% i baren.. Home sweet home.. Men men pengarna räcker inte till så det får klara sig utan mig.. Små surt när man redan börjat få sms om ifall jag ska med ut ikväll.. fuck.. Men men får se vad man sysselsätter sig med ikväll..

Ledig imorgon iallafall.. fucking eyy.. Är alltid trevligt..


Nae nu ska jag forsätta ha tråkigt och spela lite pinball kanske för att fördröja tiden..


My life is beautiful sometimes..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback