This song of freedom

God morgon världen.
Det är torsdag och jag är ledig, vakna redan kl 9. Positivt på ett sett antar jag för då måste jag väl ha lyckats ställa om dygnet eller? Hur som helst, jobbade igår på ikano som jag kommer göra onsdagar framöver. Sen hem för att byta om och lära känna min demotelefon N81.. (.....) hur som helst så kom kim och plockade upp mig strax efter 20 för att sedan tillbringa onsdagkvällen hos honom och lira PS3, vi skulle glott på film men sen blev kl 01.30 och vi sket i det och jag fick skjus hem.

Idag är blir det att springa runt och göra lite ärenden på stan, Natta kommer hit och fikar runt 12 tiden sen har jag ingen anning vad jag ska göra med resten av dagen.. Jo faan, laga ite matlådor blir det.. 

Dagarna räknas nu ner och det är 8 dagar kvar, ni som känner mig vet mycket väl vad som kommer hända den fredagen.. ;-) Nu är det dags för frukost och lite kaffe..



I see you when you get there, if you ever get there..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback