The days of my life.. What life?

Dagen har vart sysselsatt, får se vad som väntas nu ikväll..
Har storstädat idag, dammat av lägenheten, dammsugit, skurat golv och gått ut med mina 4 påsar tomflaskor och 2 kassar med Papper typ, duktig på det där med källsortering.. Lagat amerikanska pannkakor också (jag vet jag är lite utav en pannkaksfestish, men en jävligt duktig sådan.. )  som jag har bjudit Natta och kusin Linnéa på när de var här och fikade. Sen en promenad på stan med Natta innan det blev jobbet där jag drack kaffe, käka lunch med Johan och drack lite mera kaffe.. Får väl se om man lyckas få tag i Jessica och kanske hänga med henne ikväll..

Nu blir det The 70´s show och sen diska..


image11



Its not matter of caring, its matter of not giving a crap..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback