Sunday bloody sunday

Söndag, alltid lika roliga dagar speciellt när man jobbar. blä.. Ska jobba halv 11-17 idag ute på ikano, öppning till stängning. Men men..
Lön dök upp på kontot i fredags, så jag, Johan, Henke, Mita och Eric festade loss lite. Kvällen spenderades hos Johan och Mita med Youtube.com, musik och mycket snack, kl23 hade vi en bana bokad på Cosmic så det blev även bowling i 1 timma och efter det turnering i airhockey. Vidare till Platens där det dök upp 2 shakers och helvetes massa groggar och dylik. Patrik blev jätte full, somna hemma hos Jessica vid ca halv 5 på morgonen. Vakna vid halv 10, hem duscha sen gå till jobbet vid halv 11 och jobba jätte bakis till stängning vid 17. Hem byta om, äta, försöka bli människa vilket jag misslyckades med, Gå till Marcus runt 18.30 för att ta återställare och lira guitarr hero ( Patrik är fortfarande jätte bakis) men Efetr några återställare så drog vi oss till BK jag, Marcus, Tobbe, Sebban och Stefan för att ha herrmiddag. Det blev en öl, Strutsfilé och dela en flaska rött med Tobbe och 2 koppar kaffe på  det.. (Nu ör Patrik på G igen) Så efter mat och allt så drog vi ner till BK´s nattklubb vid 23-24 tiden för att dela på ett helrör, dansa och ha trevligt. Vid ca halv 3 träffa jag på Natta och hängde med henne ner tilll Platens där vi tog en öl och samtala med trevligt folk. Sen dansa till stängning.. Sen träffa jag på Coffex efter krogen och nu sitter jag här vilket fall som..
Man är lite seg och sliten, sista utgång för ett tag fram över. Måste ta tag i mitt liv, överleva och bry mig om min ekonomi.. Göra andra saker som inte är så dyrt, typ fika, hyra film, biljard och gå på bio! Början på något nytt?


Sunday bloody sunday..
Patrik

Kommentarer
Postat av: Henke

Shakers, strutsfilé, rödvin och helrör? Har du överhuvudtaget några pengar kvar?? :D Vi lär ju synas ute nästa helg i vilket fall, för jag vet att du har självdiciplin som en sprutnarkoman! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback