She came to my work just to hear about my day..

Helgen som var bestod av jobb, fylla och baksmälla. Underbar kombination eller hur? Den var i rtt ordning iallafall så det är skönt. Lördagen bestod av Festen med namnet " Sista natten med gänget", det vill säga skivhusets sista fest, det var roligt och lyckat. Fest från kl 20-3 på natten på headoffice. Som det ska vara.. Tråkigt nu med nedläggningen av min kära arbetsplats bara..

Annars händer det inte mycket ikväll, har haft tråkigt så jag ställde mmig och lagade mat för att sysselsätta mig och det slutade med 3 matlådor i kylskåpet och en billy's pannpizza i magen.
Annars så sitter jag här i min lägenhet med lite tända ljus och dricker Té, Blackcurrant som alltid för min del..

Det får vara allt för mig ikväll, God Natt..


Veckans låtar som rullar ur högtalarna: The Kooks - I don't mind
                                                                        The Kooks - She moves in her own way
                                                                        The Kooks - Naive




Im moving on to better things..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback