Our duty is our way

För en del personer kommer vi alltid att stå där vid deras sida, oavsett vad som händer.
Inte alla som inser det först när det väl händer något och man står där vid deras sida och ställer upp för dem, hjälper dem..

Vad händer annars i mitt liv då? Har precis sett på Bee Movie, lite små kul så där. Så nu sitter jag här och funderar över vad man ska sysselsätta mig med, funderar på och laga mat bara för att gör något, fördriva tiden. Hatar när man inte har några pengar. Man kan inte göra något då. Inga pengar, folk som jobbar eller bor för långt bort. Man är dum nog att inte ta bussen utan sitta hemma och ta det lugnt för att sen komma på att "faan vad tråkigt det är".

Sjukt sugen på snus också. Har tagit 4 snus under dagen och har 1 kvar som jag ska ta om några timmar för att klara mig tills imorgon då det blir att förhandla lite. ;) men men, vad är en bal på slottet?


You all know how we feel when it goe the way we want..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback