Nytt år och nya möjligheter..

Mycket de senate dagarna, åkte till Lindvallen i fredags med Tobbe och Robban, kom från Linköping ca 21 och anlände till Nisse i Lindvallen vid 04 på lördagsmorgon övertrötta efter suttit i bilen ett bra tag. Lördagen skulle vi ut och åka snowboard, gick mycket bättre än vad jag trodde trots 6 års uppehåll på brädan. Men det regnade så efter några åk blev det afterski med liveband och öl och jäger. Forsatte sedan att festa på 4 förfester innan HC sen efter HC blev det en efterfest. 
Söndagen var det blå himel och skinande sol, så ut i backarna bakfulla som faan och pkte snowboard, jag tjata om kaffe från att vi gick upp tills jag fick med mig de andra kl 16 till snögubben för lite kaffe. Då vakna jag till och blev människa igen och snowboard åkandet  gick betydligt bättre. Kvällen spenderades med kvällsåk till 18, sen köpte vi mat och godis och hyrde 2 filmer och hade filmkväll. Gick tillbaka till stugan vid typ halv 1 på natten, det vaar efter fest och jag kom nog inte i säng först vid 4 på morgonen.
 Upp kl 7.30 för att packa sen sätta sig i bilen kl 8 och bege oss hem till Linköping. Anlände här vid 16 tiden. Packa upp, göra sig iordning för att bege mig till Malmslätt. Träffa Natta hos henne, hon lagade middag och vi förfestade lite. Begav oss sen till en fest. Träffa folk och kom på att Natta glömde sin mobil hemma. Hem till Natta festa lite mer där och sen in till fest i stan. Kom till festen några minuter innnan 12slaget, träffade gamla vänner i trappuppgången och illbringade 12 slaget med att stå och snacka med dem. Upp på festen där vi satt och snacka med Coffex. Skulle till en annan fest men alla gick när vi kom dit, skulle vidare till en annan fest som vi skulle komma in på men vi kom inte in så jag och Natta gick till ågatan för att sen köpa mat och hem till mig. 

Ja gott folk så har mina senaste dagar varit. Ikväll så ska jag på Arn med mor o far fick jag precis reda på.
Efter det kanske träffa Jessica hoppas jag på. Och imorgon jobba från 11.30-18.15. 

Januari 2008 har vi nu gott folk och våra liv kommer forsätta som vanligt, men vi har get löften om vissa mål vi ska uppnå detta år. Kommer vi lyckas kunna hålla dem? Jag hoppas det..



Durka durka mohammed Jihad..
Patrik  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback