Life of dreams

Vi alla har drömmar i våra liv, vad vi vill uppleva, arbeta med eller kanske hur vi ska vara som människor?
Klart vi alla vill ha drömjobb, resa jorden runt och anses vara den bästa människan på jorden. 
Min dröm gott folk är att de människor runt omkring mig ska tycka om mig för den jag är, trivas i mitt sällskap ooch ha tillit på mig. Det är min dröm..
Resten  anser jag vara mål att sträva efter. Hur vi är som medmänniskor mot varandra är något vi själva kan bestämma över, vad vi vill uppleva och jobba med är inget vi har kontroll över utan endast något vi kan sträva emot anser jag.. 

Det var tankarna för ikväll. Snart blir det att lägga sig och sova, har varit vaken sen jag gick upp och jobba igår morse kl 9.30 cirkus så börjar känna mig lite trött.

Ta och dricka lite té och ta en fralla kanske. Imorgon är en ny arbetsdag..
Hoppas min t-shirtar dyker upp imorgon också.. 
   


Kvällens låt: White  Lions - When the children cry


Someday i will be a rockstar
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback