Everybodys changing and i don't feel the same

Ledig idag har jag varit, detta har jag firat med att gått en små sväng på stan med Jessica, hem och tvättat, till ikano för att ta några öl med Skivhuset gänget i en tom skivhusetlokal sen nu sitter jag här hemma och funderar på hur fredagskvällen skall spenderas.
Sitter i min lilla lägenhet med tvätt överallt som ska torkas och dricker vinglögg som jag har kvar, underbart gott och mysig stämning förutom den delen då jag inte har något att sysselsätta mig med.. 
Kom på att jag är snubben som bär en "die santa die" t-shirt, har en 60-tals inspirerande vägg-almenacka och lagar amerikanska pannkakor, inte alla snubbar som gör.. 
Men men, får se hur kvällen slutar.. 


Kvällens låt: Kean - Everybody´s changing   



Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback