See it like me..

Igår så blev det en mysig hemmakväll framför tv:n med moröter, dip, hälsodrycker och nyttiga matprogram samtidigt som vi lagade olika sorters sallader och testa vilken som var godast...

Trodde ni verkligen på det? Haha.. Nej då det blev en lugn kväll fram tills Johan och Mita fråga om jag skulle med och ta en öl. Visst en öl kan jag väl ta. En öl blev 4 på The Champ tillsammans med Jocke, Johan, Mita, Henke & Sara. Sen droppa vi av Sara och Henke och gick till Mörners där öl blev ett par stycken för att efter det dropppa av Jocke och bege oss ner till Platens för någon öl och grogg. 

Så kul det kan vara när människor inte inser att de man pratar med är någon man känner. Fick höra av en tjej nere på Platens att jag måste vara väldigt självgod för att jag pekade åt ett håll när en tjej kom och skulle prata med mig. Men i självaverket visa jag Mita var Johan tog vägen. Folk..

Och Jocke kom nog med den bästa kommentaren igår som man kan gå fram och säga på krogen. 
Tänk er senariot; Gå fram till en tjej och ställ dig och bara kolla in henne för att sen när hon frågar om hon kan hjälpa dig med något så säger man " Nej det är lugnt, jag bara kikar lite!" 
Intern humor? Lite kanske i försäljningsyrket. 


Can you read my mind..
Patrik

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback