Oplanerad kväll som det ska vara med vänner...

Igår så fick jag sluta tidigt från jobbet, så jag gick hem softa och byte kläder. Tillbaka till Jobbet för jag Henke och Nicke bestämde lite spontant igår att efter jobbet skulle vi gå till Mörners och äta plankstek. Så vi stäöngde igen butiken, dela på en flaska rödvin som vi hade fått av en kund för att sen bege oss till Mörners med Heinrich's Sara också. Plansksteken som vi alla tog oss en varsin var otroligt gott. Det blev väl en 4-5 stora öl per person innan vi bestämde oss för att gå hem till Heinrich & Sara för att dricka lite rödvin och Henke och Nicke tog sig en varin whiskey. Efter några glas så lämnade jag och Nicke kärleksparet för att få se Nickes lägenhet för fösta gången. blev lite Pulp Fiction soundtrack lite öl och en grogg hemma hos Nicke och lite skit snack om allt och ingenting.
Kom väl hem runt 2 tiden för att lägga mig i sängen och vråldäcka för att idag är en ny dag, en ny arbetsdag ute på ikano som är så otroligt dött.

Sammanfattning av gården: En spontankväll som är som bäst men sina vänner..



Veckans låt: Billy Cyro - Machine



I would dig a thousen holes to lay next to you..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback