My friend, ypu can always count on me for one last beer

Väl valda ord av en av mina närmsta och längsta kända vän, Natta.
"Vi är likadana du och jag, vi är något av en ensamvarg."
Vi kan umgås med alla helt själva utan att behöva ha någon med oss som vi måste hålla oss brevid hela tiden.
Vi vågar öpnna oss och lära känna andra människor vi inte har träffat tidigare.
Vi behöver inte ha kontakt på 2 månader men är ändå lika bra vänner och ingeting har förändrats nästa gång vi ses. Vi säger allt till varandra, påpekar det vi tycker den andra gör fel och vi tackar och tar emot kritiken utan att bli sura för att någon säger till oss och påpekar om våra brister vi går runt och gör. 
Det är så det ska vara, det så så man definerar vänskap, sann vänskap.

Ära till dig Natta, ära för vår vänskap och tillit..


image16


Tack min vän för att du finns där..
Patrik 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid och lite till. Det vet du Patrik. Älskar dig som min egen bror vännen! Fredag :) Nice. Hoppas dagen med serviceverkstan gick okej sen iaf ;) kramar / Natta

2008-02-20 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback