Hey I wanna be a Rock Star

Sitter i soffan och dricker morgon kaffe och glor på Ztv, låten Rock Star med Nickelback gick precis förbi och jag måste ju säga att tjejen med guldbikin, blonthår och solglassögon är ju sjukt het alltså..

Ledig idag så man får väl se vad det blir, Jessica undra precis om jag ville springa med henne på stan en sväng, visst kan man väl göra. Robert fyller idag så ska väl ringa honom snart och gratta sen vet i faan vad som händer idag, måste städa lägenheten sen också..

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, mäklare som hobby. I onsdags snacka jag med zlatan på platens och han ville ha någon som kan ta över hans lya när han ska flytta, träffa Amelie igår och hon behövde en lägenhet så nu ska hon kika på den. Jag har blivit duktig på det där med att fixa lägenheter åt folk.. ;) Nej då men jag ahr hjälpt några nu..

Och Mr. Heinrich, jag kommer tyvärr inte ut till ikano ikväll och håller dig sällskap ;) du får nöja dig med att spela tetris arcade istället.. hehe..

Nae, kaffe och duscha..

Adam Tensta är sjukt bra..





Thats my cool and i cant take it off..
Patrik

Kommentarer
Postat av: Mr. Heinrich

Jävla elakt av dig! Jag som hade tänkt muta dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback