Fartfylld helg, lugn söndag

Det har varit en fartfylld helg. I fredags så drog vi till Motala jag, Nicke, Kim, kims syster Isabelle, Nina, Madde och Kulla.
Förfest hos en vän till Isabelle och sen ner till folketspark för att njuta av musiken från Backyard Babies och framförallt Takida. Det var en bra spelning som tog slut framåt 23.30 till 24 tiden. Sen var nästa problem, bussen gick inte från Motala till Linköping förns 01.30 ungefär. Och låt mig säga så här, det finns inte mycket att sysselsätta sig med i Motala mitt i natten.

Och igår lördag, då var det ut till Maspelösa och förbi det någon kilometer till en loge där syskonen Emelie, Elin och Lelle hade den årliga kräftskivan. Det var kräftor, pajer, snapsvisor, månförmörkelse, dj, dans och alkohol som flöde. 
2 okända personer som myste ute på en åker, och en 9årig syster vid namn Elina, den yngsta av syskonskalan som jag dansade med hela kvällen i princip. Hon dansade verkligen slut på mig. Coolaste bruden som kommer bli livsfarlig när hon blir äldre. Det var en lyckad tillställning, riktigt roligt och jag bugar och bockar och tackar för gårdagen.  

Ikväll blir det att softa på soffan hela kvällen, glo på tv och dra på någon film. Kanske dags att äta någon föda också.


If you want it to happend, make a move,,
Patrik

Kommentarer
Postat av: Lelle

Bra att du hade trevligt =)

Ah Elina kommer bli livsfarlig:p

2008-08-17 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback