Splashing around..

Fredag idag, små taskigt väder ute och jag ska börja jobba 15.15.
Hade ansökt om ledighet idag och sen lör o sön men idag fick jag inte ledigt och vi får se sen hur det blir med helgen.
Skulle viljat vara ledig då det är födelsedagsfest men jag får helt enkelt komma efter jobbet när jag slutat 22.45.
Får vi hoppas jag är ledig ihelgen också för då kan jag vara där hela natten och festa då det ska vara hemmafest.
Tror det kan bli riktigt roligt faktiskt, tråkigt bara att man missar hela början.

Idag blir det en tur ner till Kalmar och hem igen. 15.15-22.45 yey..
Bara hoppas att allt går som det ska, inga problem under vägen och att vi har fordon så det inte blir någon jävla buss.
usch..


Aja återstår och se hur dagen blir.


Hang me up to dry..
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback