Sometimes we're to busy for our own good

Insåg att mina lediga helger en månad framöver är inbokade.

Veckan som är nu är det kräftskiva på fredagen, barnvakt åt min brorsbarn i några timmar och sen umgår med sorebror på kvällen och dricka lite öl.

Vecka 37 är det födelsedags fest x 2 tydligen på lördagen.

Vecka 39 fyller jag på söndagen så då blir det nog något slags partaj på lördagen den 27:e

Vecka 41 kanske ta några dagar ledigt och åka och hälsa på vänner i Norge alt. kanske en sen kräftskiva till.

och helgen vecka 36, 38 o 40 är det jobbhelg.

missförstå mig rätt, men när ska man tillåta sig själv att slappna av en helg?
Det är bara jag som har mig själv att "skylla". Men men, this is my life and my choise..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback