Sleep tight tonight..

Ja klockan är 04.20 och jag börjar jobba om 40 minuter.
Gjorde ett försök till att ova några timmar men gav upp när klockan blev 02.20 och gick upp o satte på kaffe.
Skulle jag somnat då är risken stor att jag skulle fösova mig trots mina 5 larm som jag troligtvis skulle stänga av i sömnen.

Igen sömn denna natt men jag fick ligga och vila i 3-4 timmar. Lite vila och för mycket kaffe så tar jag mig nog igenom dagen. Jobbar 05.00-13.06, åker Kalmar fram o tillbaka med 1 timmas rast i Kalmar så man kan gå och äta frukost på vårat överliggningshotell där. Sjukt god frukost, lätt värt 30 spänn.

Det är som jag brukade säga i gymnasiet då min genomsnitliga sömn per natt var ca 3 timmar i 2 års tid; "Sömn är överskattat". Eller som våra befäl i lumpen sa, "sova kan du göra när du dör".


En ledig helg  har jag haft som beståt av för mycket öl och för lite sömn. Kan tänka mig att jag somnar tidigt imorgon.
Men men det återstår och se..


What are you doing to me?
Patrik 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback