Planerad fest helg..

Det har varit en fullspäckad helg hitills med planerade saker så som jobb o fester för ovanlighetens skull.
Slutade jobbet igår vid 13 tiden för att påbörja min lediga helg. Hem byta kläder och bli hämtad av Harry o Kulla för att bege oss ut mot berg och dricka öl och bada o sola. Sen på kvällen blev det fest hemma hos mig med en utgång till Platens för ovanlighetens skull.. eller?

Sen igår (lördag) så hoppade jag in och jobbade extra en liten tur till v-vik o tillbaka. Slutade vid 2030. eller 20.37 för att vara petiga vi var 7 sena in till lkpg, hem o byta om snabbt och bege mig vidare till Johanna som hade inflyttningsfest, mycket folk och trevlig stämning var det. Sen ner till stan och bege sig in på Platå (av någon konstig anledning ville alla in dit.) och sen tog jag mig ner till Platens och möte upp Elina som kommit hem från Öland. 

Och idag så blir det en riktig bakisdag, bara glo på film, Kulla kommer snart så skulle vi hyra några dåliga rullar och va bakis tillsammans. Mycket mer än så blir det nog inte dena dag. Sen är det jobb som gäller imorgon igen.



You gona be the one that saves me..
Patrik   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback