Misslyckad powernap

Var frutansvärt trött i går kväll, Gick upp 5 på morgonen i hotellet i Vimmerby för att börja jobba vid halv 6.
Åkte till Berga bytte passagerare med ett tåg och åkte upp mot Linköping igen för att sluta strax efter 9.

På dagen hängde jag lite med Nisse, Stoffe och Erika. Efter att de åkte iväg till sitt runt 17.30 så blev det softa framför tv:n.
Var helt förstörd under hela dagen så bestämde mig för att ta en 40 minuters powernap vid 18.30. Det gick inte så bra.
Vaknade upp 01.30 och var pigg och hungrig, faan tänkte jag.. Upp och äta lite nattmat för att sen lägga mig igen. Har sovit och vaknat hela tiden inatt. Men efter att vaknat strax efter 11 och snackat med Kulla i telefonen så har jag väl gått upp ur sängen. Så ska väl strax laga till mig något att äta också.

Ta en fika med Kulla senare vid 14 tiden och efter det så får vi se vad som händer.




Peace out dude!
Patrik

Kommentarer
Postat av: Caroline

ojsan hoppsan så d kan gå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback