Let me die young or let me live forever..

Eftermiddagen eller snarare kvällen har tillbringats med Lil Stiff. En svänga till ikano och fixa present och sennhem till mig där vi hängt gäng och lirat lite guitar hero och rimmat. Ska strax fixa baguetter i ugnen också så vi får i oss lite kvällsmat. Så dyker Erika upp snart med. Kanske glo på någon film och allmänt bara softa.

Ibland undrar jag hur faan man orkar leva det liv som jag gör igentligen. Festar alldeles för mycket och har ett heltidsjobb. Umgås med så myckeet vänner som möjligt och har knappt någon lugn egen tid för mig själv och äter bara skit mat, dricker för mycket öl och tränar knappt. Skulle vilja göra en undersökning och kolla värderna på mina organ men skulle ändå inte våga för resultatet skulle inte vara bra någonstans. Någon gån måste jag börja ändra min livsstil men när kommer detta ske? Aja, let me die young or let me live forever..




Times are changing..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback