follow the rythm..

Ja att sova igår gick ju inte som planerat.
Allt gick bra i jobbet fram tills Vimmerby då vi blev 20 sena pga sen mötande tåg. Yey..
Kom hem till slut och skulle slutat vid 13.30 men sluta runt 14.00.
Hem och var total död. Powernappade från o till i 2-3 timmarstid. Sen tog jag tag i mig själv och städade min lägenhet som jag intre orkat göra men tänkt på i ungefär lite mer än en månad. Och så håller jag på att tvätta och vart och handlat mat. Dock så fick jag inte tag i det jag mest ville ha, nudlar! Har hamnat i någon slags nudel-period då jag blir skit sugen på det ibland. Som igår när jag o David snodde 5 påsar nudlar av nicke och koka upp, sjukt gott. Nudlar är helt klart underskattat. Mer nudlar åt folket!!


Nej ner och fixa o trixa med tvätten..



Boshakalak!
Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback