Ovanligt? inte för mig kanske..

A hangover i don´t deserve. Idag har det vart en riktig bakis dag. Vakna i soffan, somna om i sängen vakna, försökte bli människa men lyckades bara bli grottmänniska. På med pilotbrillorna, ner till George för att ta en morgonkaffe med Jessica och Johanna. Bror kikae förbi en sväng på kaffe också. Sen var det att vandra hem där jag knappt rört mig ut soffan ssen jag kom hem vid kl 15. Sjukt bakis dag.
 
Hur allt började?

Jo, vi skulle vara några st hemma hos Stefan och laga manlig mat och dricka öl till Hockeyn. Vi beställde pizza och drack öl och blev glada när vi vann. Sen bar det ner till Platens, 40kr vid Black Jack bordet och jag gick där ifrån med 300-400 kr. Nämde jag att det var 50% i baren och jag gjorde av med nästan alla pengar i baren? Det hände iallafall och som ett bra ordspråk säger, "Är huvudet dumt ska man lida"  suck..

Imorgon blir det att jobba i citybutiken, 10-18 sen hockey hemma hos Henke. Men det blir nog lugnt. Blir födelsedags på lördag så jag sparar mig till dess. Hoppas jag iallafall, man vet ju aldrig med den där grabben.

Nae, nu bör det bli sängdags. Sleep Tight..

Dagens låt: Iggy Pop - Real Wild Child (Wild one)


In a world gone crazy
Everything seems hazy
I'm a wild one
Ooh yeah I'm a wild one

Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback