If it kills me, then im alive

Igår kväll var man en riktig hunk, fest igen, denna gång fira vi Louise som fyllde år. Så vi var hemma hos Adde och festa, var ett glatt gäng. Fulla för kärlekens skull var vi, eller nått sånt..? Hur som helst, så kom vi på några bra(?) idéer, jag och Gabriell skulle garanterat testa och öpnna en ölflaska som en vinare, dett vill säga skruva igenom kapsylen sen pressa upp kapsylen, hrmm, gick väl så där, vi kom inte ens igenom kapsylen. Sen väl nere på Platens Så hade vi på något sätt fått med oss lösskägg och pilotbrillor som jag och bror gick omkring med och turades om att ha på oss där nere, skit snygga!

Enjoy the pictures! ;)

image17image18



Som sagt, en riktig hunk!


Im gona dance with myself when my twisted mind is somewhere else..
Patrik


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Tävla här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html om ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-14 @ 01:11:33
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback