I morgon är första dagen på resten av mitt liv

Sjukt hård vecka. Första veckan på jobbet är avklarat och det har gått bra. Jag har fått besked om lägenheten, jag flyttar 1:a juni. Känns skönt!

Helgen har varit hård, avslutningsfest för mig på Phone House, uteservering, middag på Cosmic sen bowling sen utgång och kvällen avslutades med efterfest hos Nicke.
Igår vakna jag upp av att nicke slog mig på fötterna då jag däckade i hans soffa på efterfesten, klockan var 11. Ut på nickes balkong sen klättra upp på taket, fram med öl och cigg och njut av solen. Tog ett avbrott  för att gå till Bolaget, på vägen dit kom vi på den braiga idéen "Vad skönt det skulle vara att bada". Sagt o gjort, öl sen ner till Stångån och Jag o Nicke bada i stångån och Madde bara skratta åt oss. Det var kallt..
Folk droppa in titt som tätt hos oss vid stångån.. Mycket trevligt..

Sen möte jag Nisse och Herrmiddagen börja närma sig. Gocart med Robben, Nisse och Tobbe, jag sög och kom sist,  för att sen festa lite hos robben. Middagen närmade sig och klockan 20 intog vi BK. Middag och alkohol dracks och man blev fullare och gladare.

Möte Natta utanför Bk och körde en krogrunda med henne, mycket roligt.
Kvällen avslutades med efterfest hos Louise iallafall och jag somnade nog inte förns 5-7 imorse någon gång.


Nu blir det Hemköp och köpa chips och en dålig film...



A hangover i dont deserve..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback