Har hittat den jag söker..

Stod och vänta på att hyres värden ska komma så vi ska kika på lägenheten. då ringer en annan hyresvärd och berättar att de har en lägenhet efter mina önskningar, vi bestämde att jag skulle se den kl 17.
Kollar på 4:an och det var ingen lägenhet att ha, Riktigt sunkig var den.

Så jag och morsan drog till den andra lyan som ligger nästan ovanför musikbörsen. 2 rok som är nyrenoverad för ett år sedan. Jätte fräsch lägenhet med kaklat badrum, golvärme i badrummet, fint kök med diskmaskin, ganska litet sovrum men ett stort fint vardagsrum. Tre meter från ytterdörren ligger den omtalade fina innergården som man har tillgång till. Jag får den om jag vill ha den och imorgon ska jag tacka ja. Flyttar isåfall in redan den 1:a juni.

Nytt heltidsjobb som tågvärd, 1:a handskontrakt på en riktigt fin lägenhet mitt i centrala Linköping.. Livet börjar ta sig och det känns skönt.


Det var det nyaste om mig för tillf'ället, nu ska jag se på filmen Magnolia och dricka cola.



Here i am at the end of the road..
Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback